Často kladené otázky

Dátum vyzdvihnutia
12 00 zmeniť výberom
Dátum vrátenia
12 00 zmeniť výberom

Ceny a platby

  • Ako budem vedieť koľko a kedy budem platiť ?

    Ako budem vedieť koľko a kedy budem platiť ?

    KOĽKO ? Cena prenájmu sa odvíja od modelu, miesta a dĺžky prenájmu. Platíte za každý začatý nový deň, kedy vozidlo používate (napr. za 30 hodinový prenájom vozidla zaplatíte nájom vo výške dvoch dní- 48h ). Pre zorientovanie v cenách Vám pomôže kalkulačka a cenník na týchto stránkach. Počas rezervácie venujte prosím pozornosť všeobecným podmienkam, v ktorých sa dozviete všetky dôležité informácie pred tým, ako si vozidlo rezervujete a preberiete. KEDY? Vždy sa platí vopred online platbou.
  • Ako môžem zaplatiť ?

    Ako môžem zaplatiť ?

    Akceptujeme platby kreditnými kartami: Visa, MasterCard, Diners Club Card a Online platby prostredníctvom platobnej brány na tejto stránke.
  • V akej výške je potrebné zložiť depozit a kedy dostanem peniaze späť?

    V akej výške je potrebné zložiť depozit a kedy dostanem peniaze späť?

    Výška depozitu je individuálna pre konkrétne typy vozidiel. Vyberte si konkrétnu kategóriu vozidla, overte si dostupnosť na pobočke a zložte online depozit, ktorý Vám po prenájme vrátime späť na účet (po odrátaní sumy za prenájom). Vrátenie fin. prostriedkov spracuje banka do 5 pracovných dní. V prípade, ak po tejto dobe neevidujete uvoľnenie fin. prostriedkov kontaktujte Vašu banku s dokladom o ukončení transakcie, ktoré ste obdržali od našich pracovníkov. Depozit slúži ako záloha za vozidlo, výška depozitu sa mení v závislosti od kategórie vozidla a dĺžky prenájmu. Výšku depozitu systém vypočíta automaticky. O zaplatení budete informovaný e-mailom. V prípade otázok kontaktujte rezervačnú kanceláriu na tel. čísle +421 2 2030 2100 alebo e-mailom na info@paylesscar.sk
  • Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

    Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

    V cene prenájmu nie sú zahrnuté poplatky za havarijné poistenie, daň, miestne poplatky a diaľničná známka pre Slovensko. Cena nezahŕňa doplnkové poplatky ako napríklad poplatok za ďalšieho vodiča, doplnkové vybavenie vozidla (detská autosedačka, navigácia, ...), obsluha mimo pracovnú dobu, pristavenie vozidla,... Všetky možnosti a výšky doplnkových poplatkov nájdete v sekcii Zákaznícke a reklamačné služby -> Poplatky. Berte prosím na vedomie, že v cene rezervácie nie sú zahrnuté sankcie za dopravné priestupky.

Prenájom vozidla

  • Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať?

    Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať?

    a) platné doklady: občiansky preukaz ( prípadne cestovný pas), vodičský preukaz. b) vek minimálne 21 rokov. c) zložiť depozit v stanovenej výške.
  • Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla ?

    Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla ?

    VYZDVIHNUTIE VOZIDLA zbytočne nekomplikujeme. a) Administratíva, ktorá nezaberie veľa času – kontrola osobných dokladov: Občiansky preukaz (cestovný pas), vodičský preukaz. b) Zloženie depozitu: k tomu potrebujete kreditnú kartu s platnosťou min. 6 mesiacov. (neplatí ak ste zaplatili depozit online) c) Obhliadka vozidla: Naše vozidlá sú pred každý prenájmom dôkladne obhliadnuté a existujúce poškodenia sú zaznačené do preberacieho protokolu. Vy dostanete od nášho agenta kľúče s preberacím protokolom, aby sme Vás nezdržovali dodatočnou administratívou, pretože obhliadku sme vykonali predtým. Vyzdvihnutie vozidla je možné počas otváracích hodín danej pobočky, ktoré nájdete na: https://www.paylesscar.sk/sk/kontakt.html VRÁTENIE VOZIDLA: Vozidlo je potrebné vrátiť vo vopred dohodnutom čase, na dohodnutom mieste. Vozidlo je potrebné vrátiť s plnou nádržou a v takom stave aby mohla prebehnúť kontrola. Každé poškodenie alebo vady na vozidle je potrebné nahlásiť personálu autopožičovne. Vrátenie vozidla je možné počas otváracích hodín danej pobočky alebo kedykoľvek do Keyboxu.
  • Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

    Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

    Áno môže, avšak za poplatok 7,50 EUR bez DPH/deň, respektíve 45,- EUR bez DPH/celý prenájom.
  • Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

    Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

    S našimi vozidlami môžete jazdiť v rámci krajín EFTA(Nórsko, Švajčiarsko, Lichtenštajnsko, Island) a Európskej únie bez obmedzení, s výnimkou Bulharska a Rumunska. Vjazd do Bulharska a Rumunska je vyslovene zakázaný. Medzi vyslovene zakázané krajiny patria okrem iného aj Albánsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Kosovo, Čierna Hora, Macedónsko, Rusko, Ukrajina a Bielorusko. Zákazník je povinný overiť si a tiež uhradiť vo vlastnej réžii všetky poplatky spojené so vstupom a využívaním ciest v krajine, v ktorej chce naše vozidlo využívať. Takisto môžete využiť možnosť vrátenia vozidla v zahraničí za príplatok odvíjajúci sa od typu vozidla.

Zmena vozidla

  • Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný/á?

    Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný/á?

    Pokiaľ nie ste s vozidlom spokojný, navštívte najbližšiu pobočku Payless, v závislosti na ponuke dostupných vozidiel Vám vozidlo vymeníme. Nezabudnite však, že zmena rezervácie (zmena typu vozidla) môže mať za následok zmenu výšky nájmu. O rozdiele ceny budete informovaný.
  • Čo robiť v prípade, ak si všimnem poškodenie vozidla, ktoré nie je uvedné v Zmluve o prenájme?

    Čo robiť v prípade, ak si všimnem poškodenie vozidla, ktoré nie je uvedné v Zmluve o prenájme?

    Kontrola stavu vozidiel prebieha pred každým prenájmom. Aktuálny stav vozidla je zaznamenaný na Preberacom protokole. Zákazník je povinný uistiť sa, že všetky poškodenia na vozidle sú v protokole zaznačené. V prípade, že nájdete na vozidle poškodenie, ktoré v Preberacom protokole uvedené nie je kontaktujte personál pobočky Payless ešte pred použitím vozidla.

Vozidlá

  • Ako posotupovať pri výbere vozidla ?

    Ako posotupovať pri výbere vozidla ?

    V rezervačnom formulári si vyberte miesto vyzdvihnutia/odovzdania, zvolte dátum a čas prenájmu Payless pre Vás vyhľadá najlepšiu ponuku zo všetkých dostupných vozidiel. Vyberte si také, aké práve potrebujete.
  • Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

    Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

    Nami ponúkané vozidlá sú súčasťou vozového parku priemerne 6 až 12 mesiacov. Preto Vás uisťujeme, že dostanete iba kvalitné modely vozidiel.
  • Je vo vozidle klimatizácia?

    Je vo vozidle klimatizácia?

    Všetky naše vozidlá majú nadštandardnú výbavu, vrátane klimatizácie, bluetooth či tempomatu.