Často kladené otázky

Dátum vyzdvihnutia
11 00 zmeniť výberom
Dátum vrátenia
11 00 zmeniť výberom

Ceny a platby

  • Ako budem vedieť koľko a kedy budem platiť ?

    Ako budem vedieť koľko a kedy budem platiť ?

    KOĽKO ?

    Cena prenájmu sa odvíja od modelu, miesta a dĺžky prenájmu. Platíte za každý začatý nový deň, kedy vozidlo používate (napr. za 30 hodinový prenájom vozidla zaplatíte nájom vo výške dvoch dní- 48h ). Pre zorientovanie v cenách Vám pomôže kalkulačka a cenník na týchto stránkach.
    Počas rezervácie venujte prosím pozornosť všeobecným podmienkam, v ktorých sa dozviete všetky dôležité informácie pred tým, ako si vozidlo rezervujete a preberiete.

    KEDY? Vždy sa platí vopred online platbou.
  • Ako môžem zaplatiť ?

    Ako môžem zaplatiť ?

    Akceptujeme platby kreditnými kartami: Visa, MasterCard, Diners Club Card s platnosťou minimálne 6 mesiacov po skončení prenájmu a Online platby prostredníctvom platobnej brány na tejto stránke.
    Platobné karty akceptujeme iba v ich fyzickej podobe (použitie Apple PAY, G-PAY a iné nie je možné).
  • V akej výške je potrebné zložiť depozit a kedy dostanem peniaze späť?

    V akej výške je potrebné zložiť depozit a kedy dostanem peniaze späť?

    Výška depozitu je individuálna pre konkrétne typy vozidiel. Vyberte si konkrétnu kategóriu vozidla, overte si dostupnosť a zložte online depozit, ktorý Vám po prenájme vrátime späť na účet (po odrátaní sumy za prenájom).
    Vrátenie fin. prostriedkov spracujeme z pravidla do 5 pracovných dní. Následne je zúčtovanie automaticky zaslané do vydavateľskej banky na spracovanie.
    V prípade, ak po tejto dobe neevidujete uvoľnenie fin. prostriedkov, zdržanie nastalo pravdepodobne na strane vydavateľskej banky, preto kontaktujte našu rezervačnú kanceláriu emailom na info@paylesscar.sk, odkiaľ Vám vieme zaslať potvrdenie o zúčtovaní na našej strane s ktorým sa môžete obrátiť na Vašu vydavateľskú banku.
    Depozit slúži ako záloha za vozidlo, výška depozitu sa mení v závislosti od kategórie vozidla a dĺžky prenájmu. Výšku depozitu systém vypočíta automaticky. O zaplatení budete informovaný e-mailom.
    V prípade otázok kontaktujte rezervačnú kanceláriu na tel. čísle 00421 2 2086 2620 alebo e-mailom na info@paylesscar.sk
  • Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

    Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

    Cena nezahŕňa doplnkové poplatky ako napríklad poplatok za ďalšieho vodiča, doplnkové vybavenie vozidla (detská autosedačka, navigácia, ...), obsluha mimo pracovnú dobu, pristavenie vozidla,...
    Všetky možnosti a výšky doplnkových poplatkov nájdete v sekcii Zákaznícke a reklamačné služby -> Poplatky.

    Berte prosím na vedomie, že v cene rezervácie nie sú zahrnuté sankcie za dopravné priestupky.

Prenájom vozidla

  • Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať?

    Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať?

    a) platné doklady: občiansky preukaz ( prípadne cestovný pas), vodičský preukaz. b) vek minimálne 21 rokov. c) zložiť depozit v stanovenej výške.
  • Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla ?

    Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla ?

    VYZVEDNUTÍ VOZIDLA zbytečně nekomplikujeme. a) Administrativa, která nezabere mnoho času - kontrola osobních dokladů: Občanský průkaz (cestovní pas), řidičský průkaz. b) Složení depozitu: k tomu potřebujete kreditní kartu s platností min. 6 měsíců. (Platí i pokud jste zaplatili depozit online) c) Prohlídka vozidla: Naše vozidla jsou před každý pronájmem důkladně prohlédnuto a existující poškození jsou zaznamenány do předávacího protokolu. Vy dostanete od našeho agenta klíče s přejímacím protokolem, abychom Vás nezdržovali dodatečnou administrativou, protože obhlídku jsme provedli předtím. Vyzvednutí vozidla je možné během otevíracích hodin dané pobočky, které najdete na: https://www.paylesscar.sk/sk/kontakt.html. VRÁCENÍ VOZIDLA: Vozidlo je třeba vrátit v předem dohodnutém čase, na dohodnutém místě. Vozidlo je nutno vrátit s plnou nádrží av takovém stavu aby mohla proběhnout kontrola. Každé poškození nebo vady na vozidle je třeba nahlásit personálu autopůjčovny. Vrácení vozidla je možné během otevíracích hodin dané pobočky nebo kdykoliv do Keyboxu.
  • Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

    Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

    Áno môže, avšak za poplatok. Všetky možnosti a výšky doplnkových poplatkov nájdete v sekcii Zákaznícke a reklamačné služby -> Poplatky.
  • Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

    Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

    S našimi vozidlami môžete jazdiť v rámci krajín EFTA(Nórsko, Švajčiarsko, Lichtenštajnsko, Island) a Európskej únie bez obmedzení, s výnimkou Bulharska a Rumunska. Vjazd do Bulharska a Rumunska je vyslovene zakázaný. Medzi vyslovene zakázané krajiny patria okrem iného aj Albánsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Kosovo, Čierna Hora, Macedónsko, Rusko, Ukrajina a Bielorusko. Zákazník je povinný overiť si a tiež uhradiť vo vlastnej réžii všetky poplatky spojené so vstupom a využívaním ciest v krajine, v ktorej chce naše vozidlo využívať. Takisto môžete využiť možnosť vrátenia vozidla v zahraničí za príplatok odvíjajúci sa od typu vozidla.

Zmena,porucha alebo poškodenie vozidla

  • Aké servisné stredisko v akých prípadoch mám použiť?

    Aké servisné stredisko v akých prípadoch mám použiť?

    Detailné informácie o servisných strediskách a asistenčných službách sa dozviete v sekcii Asistencia
  • Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný/á?

    Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný/á?

    Pokiaľ nie ste s vozidlom spokojný, navštívte pobočku Payless, na ktorej ste si vozidlo vyzdvihli a v závislosti na ponuke dostupných vozidiel Vám vozidlo vymeníme. Nezabudnite však, že zmena rezervácie (zmena typu vozidla) môže mať za následok zmenu výšky nájmu. O rozdiele ceny budete informovaný.
  • Čo robiť v prípade, ak si všimnem poškodenie vozidla, ktoré nie je uvedné v Zmluve o prenájme?

    Čo robiť v prípade, ak si všimnem poškodenie vozidla, ktoré nie je uvedné v Zmluve o prenájme?

    Kontrola stavu vozidiel prebieha pred každým prenájmom. Aktuálny stav vozidla je zaznamenaný na Preberacom protokole. Zákazník je povinný uistiť sa, že všetky poškodenia na vozidle sú v protokole zaznačené. V prípade, že nájdete na vozidle poškodenie, ktoré v Preberacom protokole uvedené nie je kontaktujte personál pobočky Payless ešte pred použitím vozidla.

Vozidlá

  • Ako postupovať pri výbere vozidla ?

    Ako postupovať pri výbere vozidla ?

    V rezervačnom formulári si vyberte miesto vyzdvihnutia/odovzdania, zvolte dátum a čas prenájmu Payless pre Vás vyhľadá najlepšiu ponuku zo všetkých dostupných vozidiel. Zvoľte si takú kategóriu vozidla, akú práve potrebujete.
  • Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

    Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

    Nami ponúkané vozidlá sú súčasťou vozového parku priemerne 6 až 12 mesiacov. Preto Vás uisťujeme, že dostanete iba kvalitné modely vozidiel.
  • Akú výbavu môžem od prenajatého vozidla očakávať?

    Akú výbavu môžem od prenajatého vozidla očakávať?

    Všetky naše vozidlá majú nadštandardnú výbavu, vrátane klimatizácie, bluetooth, tempomatu a parkovacích senzorov.